۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۸۰
سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین:
مانی فر در مکان ‌یابی و جانمایی این بیمارستان به شاخص هایی همچون دسترسی آسان، دوربودن از گسل زلزله، بافت مناسب جمعیتی و رعایت پدافند غیرامل توجه شده است تا امکان دسترسی مردم به خدمات درمانی به شکل بهتری فراهم شود.
حامد مانی فردر جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل اداره راه و شهرسازی برگزار شد در خصوص ضرورت ساخت بیمارستانی بزرگ در قزوین گفت: ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی قزوین از نیازهای ضروری استان است و با توجه به بافت جمعیتی استان با برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید و حمایتهای استاندار محترم قزوین امیدواریم بتوانیم آن را تامین کنیم.

وی افزود: با توجه به جابجایی و انتقال بیمارستان‌های داخل شهر قزوین درآینده و با توجه به اینکه هزینه بازسازی یک بیمارستان از احداث آن بیشتر است، باید مقدمات لازم جهت آغاز عملیات اجرایی این طرح فراهم شود و تهیه زمین مورد نیاز این پروژه یکی ازمهمترین اولویتهای کاری اداره راه و شهرسازی است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: برای ساخت بیمارستان جدید یک هزار تختخوابیبه زمینی به مساحت 10 هکتار نیاز داریم
که در مکان ‌یابی و جانمایی این بیمارستان به شاخصهایی همچون دسترسی آسان، دوربودن از گسل زلزله، بافت مناسب جمعیتی و رعایت پدافند غیرامل توجه شده است تا امکان دسترسی مردم به خدمات درمانی به شکل بهتری فراهم شود.

مانی فر یادآورشد: در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته دراداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و هماهنگی با استاندارمحترم، بهترین
زمینهای دولتی استان به احداث بیمارستان1000 تختخوابی قزوین اختصاص داده می شود تا چشم انداز مناسبی برای وضعیت بهداشت و درمان مردم استان قزوین فراهم شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر