۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۶۶
رزمایش ناحیه‌ای دفاع از کوی برزن با حضور گردان‌های ییت المقدس وبسیج ازبخش‌های فورگ و رستاق به مدت دو روز در داراب برگزار شد.
سرهنگ رضا صادق‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه داراب، بعدازظهر امروز در رزمایش ناحیه‌ای پدافند غیرعامل در داراب اظهار داشت: این دو گردان از بخش‌های فورگ و رستاق در 5 کیلومتری داراب به اجرای رزمایش پرداختند.

وی بیان کرد: هدف از این رزمایش ایجاد آمادگی لازم در گردان‌ها، تمرین عملی رزمایش کمین و ضدکمین، تاخت و رزم شبانه، ایجاد همبستگی و تقویت دربین گردان‌ها و بالا بردن توان نظامی و سطح کیفی وکمی آموزش‌ها و تمرین تاکنیک‌های مختلف بود.

فرمانده سپاه ناحیه داراب گفت: این رزمایش  به مدت دو روز و با آموزش‌های تئوری و عقیدتی سیاسی وعملیات تاخیری وپدافند غیرعامل برگزار شد.

عبدالرضا قاسم‌پور، فرماندار داراب، نیز در این رزمایش گفت: بسیج مدافع نظام و مصداق کامل مردم سالاری دینی است وبسیجیان ما در دوران دفاع مقدس  زیباترین تابلوی ایثار و شهادت را رقم زدند.

وی افزود: بسیج در زمان صلح نیز در همه صحنه‌ها به ویژه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، هوشیارانه  و با بصیرت وارد شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر