۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۷۶
سردار جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آمریکایی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مانعی بر سر راه خود می دانند و امروز با ذلت تمام به دنبال توافق هسته ایی هستند.
سردار جعفری در یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم که دیشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد افزود: ظلم ستیزی، امنیت و آرامش امروز کشورمان و گسترش بیداری اسلامی از مهمترین دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است.

وی گفت: عزت و اقتدار امروز کشورمان نتیجه استقامت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس است و آمریکایی ها امروز با ذلت تمام به دنبال توافق هسته ای هستند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا موجب استمرار انقلاب اسلامی می شود،گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

سردار جعفری به مجاهدت و ازخودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باید بدانیم که شهدای والامقام ما به دنبال چه اهدافی بودند تا با مجاهدت ، تلاش و ایثار به دنبال تحقق اهداف شهدا باشیم. 

فرمانده سپاه دفاع مقدس را برگ زرینی برای نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران عنوان کرد و گفت: امروز خوشبختانه با گذشت بیش از 20 سال از دوران جنگ هنوز شاهد دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس هستیم و همه اینها به برکت خون شهداست.

وی گفت: عده ای می گویند نتیجه این همه خون دادن چه شد؟ در مقابل افکار این افراد باید گفت ما برای درک کامل ارزش های دوران دفاع مقدس زمانی طولانی نیاز داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاشند تا مانع پیشرفت نظام شوند و هیچگاه موفق نمی شوند به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس است.

سردار جعفری به شکسته شدن قدرت پوشالی مستکبران اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس ظلم ستیزی و در هم شکستن قدرتهای پوشالی مستکبران بود.

گسترش بیداری اسلامی در منطقه

فرمانده سپاه سومین دستاورد نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس را  گسترش بیداری اسلامی دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا ، شاهد گسترش بیداری اسلامی در جهان هستیم و این بیداری اسلامی دستاوردی عظیم و ارزشمند برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


امریکا با ذلت تمام به دنبال توافق هسته ای با ایران

وی همچنین به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها امروز با ذلت تمام به دنبال توافق هسته ایی هستند.

سردار جعفری تصریح کرد: آمریکایی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مانعی بر سر راه خود می دانند و به شدت بدنبال توافق هستند گرچه ممکن است تیم مذاکره کننده حرکت ناشیانه انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به یاری خداوند متعال و با مجاهدت مردم و نصرت الهی همانگونه که در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم در مذاکرات هسته ای هم به پیروزی خواهیم رسید.

وی گفت: در مذاکرات هسته ای همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ذره ای از آرمانها و ارزشهای خود کوتاه نخواهیم آمد بحث ما در مذاکرات هسته ایی فقط بر روی انرژی هسته ای است نه آرمانها و ارزشهای کشور.

متوقف کردن پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی محال است

سردار جعفری به تلاش دشمنان برای متوقف کردن پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها از سال 78 تا 88 ،  و تاکنون تلاش می کنند تا به اهداف شوم خود در کشور ما برسند و امروز هم همه تلاششان متوقف کردن پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی گفت: دشمنان ما با ایجاد نا امنی در داخل کشور سعی داشتند به کشور عزیزمان لطمه بزنند و مدام هم برخی از سران این کشورها علنی و غیر علنی می گفتند:گزینه نظامی ایران بر روی میز است اما بعدا خودشان تکذیب می کردند.

سردار جعفری همچنین به اسیدپاشی های اخیر اشاره کرد و افزود: حتی با اسید پاشی می خواستند جلوی مصوبه مجلس در باره امر به معروف و نهی از منکر را بگیرند و امنیت کشور را بر هم بزنند که نتوانستند.

وی گفت: بدون حضور گسترده مردم در صحنه جهاد اقتصادی  امکان ندارد مشکلات اقتصادی حل شود ، البته مسئولان هم باید تمام تلاش خود را در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار گیرند. 

آقای میر داماد در این مراسم در ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت مرثیه سرایی کرد. 

در این مراسم جمعی از فضلای حوزه علمیه ،حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، فرماندهان نظامی و انتظامی، طلاب ،خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر