۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۹۲
مدیرکل پدافند غیر عامل استان البرز:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز با تاکید برنقش محوری مردم درپدافند غیرعامل، تهدید فرهنگی را اصلی ترین موضوع در این بخش دانست.
'سید شهاب الدین حسینی' در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: امروز دشمنان از هرنوع حمله و تهاجم نظامی ناامید شده اند و با توجه به پیشرفت های علمی تنها حربه خود را برای ضربه به نظام اسلامی از راه فرهنگی می دانند.

وی ادامه داد: بنابراین ضرورت دارد پس از شناسایی تهدیدهای فرهنگی، راهکارهای عملی مناسبت برای جلوگیری ازآسیب ها ارایه شود.

حسینی گفت: اهداف پدافند غیرعامل با حفظ وحدت و انسجام همراه با عزم ملی محقق می شود و این مهم درسال ' اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی' باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی، ترویج فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیرعامل را از اصول مهم دراین زمینه برشمرد و ادامه داد: براین اساس تلاش می شود تا از ظرفیت نخبگان در حوزه های تخصصی برای دستیابی به این هدف بهره بیشتری برده شود.

وی به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان اشاره کرد و گفت: تولید و ترویج علم و پدافند غیرعامل، سلامت انسان و محیط زیست پایداری ملی، استاندارد سازی ، مقاوم سازی، خود اتکایی و پدافند غیر عامل، گفتمان سازی و نهادینه سازی و پدافند غیر عامل، کاهش آسیب پذیری، افزایش توانمندی در فضای سایبری و پدافند غیر عامل ، بسیج مشارکت مردمی محور تحقق پدافند غیر عامل و منابع ملی ، سرمایه پایدار و پدافند غیر عامل را از عناوین برنامه های هفته پدافند غیرعامل برشمرد .

سوم لغایت نهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر