۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۲۲۴
کشوری در کمیته پدافند غیرعامل وزارت نفت تاکید کرد:
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سومین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت نفت با حضور عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مسئولین وزارت نفت و شرکت های تابعه در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه  پدافند غیرعامل در وزارت نفت و شرکت های تابعه در سال 1400 از سوی مدیران  HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت و شرکت های تابعه ارائه و بر اجرای برنامه های سال 1401 تاکید شد.

همچنین در این جلسه چالش‌ها، موانع عملیاتی سازی و نحوه برنامه ریزی  برای رفع این موانع، مطرح و تصمیمات لازم مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تشریح تهدیدات اخیر بر ضرورت برنامه ریزی جهت اجرایی شدن برنامه های پدافند غیرعامل سال 1401 در بازه زمانی تعیین شده با هدف ارتقاء آمادگی¬ها،  مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌ها در برابر تهدیدات  تاکید کرد.

لزوم تهیه طرح پدافند غیرعامل منطقه ماهشهر به عنوان یک پهنه حیاتی برای کشور و تدوین این طرح با همکاری و مشارکت دستگاه های کشوری و لشکری در سطح استان و منطقه ماهشهر از جمله دیگر موارد مورد تاکید دکتر کشوری در این جلسه بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر