۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۰۱۹۲
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال در سامانه‌های اینترنتی در بیانیه‌ای توضیح داد: مطابق بررسی‌های فنی و دقیق صورت گرفته، ابعاد خسارت ناشی از این حمله سایبری محدود بوده و عملیات بازیابی داده‌ها به خوبی انجام شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال در سامانه های اینترنتی این مجموعه، بیانیه‌ای صادر کرده است.

درا ین بیانیه آمده است :

طی ساعات ابتدایی روزگذشته ( یکشنبه ۱۲ تیرماه ) ، شاهد وقوع اختلالی موقت در سامانه‌های اینترنتی  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودیم. تشدید اقدامات مخرب  سایبری در سرتاسر دنیا و فعالیت‌های معاندین در ضدیت با نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، منجر به بروز این اختلال چند ساعته گردید.

ضمن تشکر از دست اندرکاران فنی و متخصصین عزیز بابت احیای فوری  سامانه الکترونیکی مذکور و بازگرداندن آن به وضعیت اولیه و طبیعی، فعالیتهای سایبری و مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سر گرفته خواهد شد. به اطلاع می رساند که مطابق بررسی های فنی و دقیق صورت گرفته، ابعاد خسارت ناشی از این حمله سایبری محدود بوده و عملیات بازیابی داده ها  به خوبی انجام شده است.

جدیت و اهتمام روزافزون  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  تبیین و ترویج ارزشهای ذاتی و اصیل فرهنگی کشور در سطح جهان،  منجر به خشم دشمنان کژاندیش و کوته نگری شده است که سالهاست در تلاطم طغیان و مواجهه با ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردرگم و مستاصل مانده اند. دشمنانی که در میدان نبرد فرهنگی و جهاد تبیین خود را روز به روز در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ناتوان و شکست خورده می بینند، تلاش کردند خاک بر صورت خورشید بپاشند، غافل از اینکه اصالت و بنیان مستحکم قرارگاه فرهنگی نظام در عرصه بین الملل ، روزنه ای  برای طرد شدگان ملت ایران باقی نگذاشته است.

تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندین در ایجاد اخلال سایبری اخیر در سامانه ها و بزرگنمایی آن، حکایت از هدفگذاری صحیح  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسیر جهاد تبیین و نشر فرهنگ غنی کشورمان در سرتاسر دنیاست. هر چند خشم معاندین  از عزم استوار  و اراده  قوی این سازمان در خصوص  تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشورمان در عرصه بین الملل قابل درک می باشد، اما  انشاالله مسیر طراحی شده و هدفمند کنونی با قوت و جدیت از سوی سربازان ولایتمدار جبهه نبرد فرهنگی با دشمن طی خواهد شد. بدخواهان فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم اطمینان داشته باشند که چنین اقدامات بی ارزش و مضحکانه ، تاثیری جز افزایش انگیزه و  قدرت این مجموعه فرهنگی عظیم و استوار  در پیشبرد اهداف خود نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر