۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۷۱۴۹
معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اصول پدافند غیرعامل باید در تمام حوزه های این سازمان از جمله مرغ لاین، کود، سم، بذر، نهاده و پروژه های آب و خاک رعایت شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری موج ، علی فلاح در جلسه هماهنگی و پیش بینی اقدامات و فعالیت های حوزه پدافند غیرعامل کارگروه جهاد کشاورزی مازندران در هفته پدافند غیر عامل (8 تا 14 آبان)، اظهار داشت: اهداف پدافند غیرعامل کارگروه جهاد کشاورزی، امنیت غذایی جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه اصول پدافند غیرعامل باید در تمام حوزه های این سازمان از جمله مرغ لاین، کود، سم، بذر، نهاده و پروژه های آب و خاک رعایت شود و اقدامات بازدارنده داشته باشد، ادامه داد: دوره های آموزشی تهدیدات زیستی از طریق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد تا برای تمامی کارکنان برگزار شود.

در ادامه سید محمد نصیری مدیر امور مالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به بند «ی» تبصره 20 قانون بودجه سال 1400، گفت: تخصیص 2 درصد اعتبارات به حوزه پدافند غیرعامل در صورتی محقق می شود که ضوابط آیین نامه اجرایی آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به این سازمان ارسال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر