۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۰۱۳
اطلاعیه؛
معاونت طرح ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور، دوره‌های آموزشی مجازی برای شرکت های مهندسین مشاور برگزار می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، معاونت طرح ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور به منظور ارتقای سطح علمی "شرکت‌های مهندسین مشاور متقاضی دریافت گواهینامه صلاحیت پدافند غیرعامل" در نظر دارد دوره‌های آموزشی تخصصی با همکاری مجتمع پدافند غیرعامل دانشگاه صنعتی مالک اشتر و مؤسسه پردیس شریف برگزار نماید. 

لذا از شرکت هایی که در گذشته مدارک مربوط را برای احراز صلاحیت به معاونت طرح ریزی و نظارت فنی سازمان ارائه کرده‌اند، دعوت می‌گردد، با رعایت شرایط ذیل برای ثبت نام در دوره های مذکور اقدام نمایند.

1- ساعات آموزشی این دوره ها، 20 ساعت و به صورت مجازی است. اعضای معرفی شده توسط هر شرکت ملزم به انجام و ارائه یک پروژه پایانی با هدایت استاد راهنما است.

2- هر شرکت حداقل ملزم به ثبت نام 2 نفر از اعضای تیم فنی که از اعضای هیئت مدیره نبوده و دارای مدرک تحصیلی مرتبط با رشته درخواست شده برای اخذ گواهینامه صلاحیت پدافند غیرعامل باشد. لازم به ذکر است که نفرات ثبت نام شده برای شرکت در دوره به صورت همزمان در محل شرکت به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

3- ثبت نام هر نفر از اعضای معرفی شده شرکت، به صورت مجزا در سایت LMSP.IR (مؤسسه پردیس شریف) قسمت دوره های پدافند غیرعامل با پرداخت هزینه ثبت نام دوره برای هر نفر مبلغ 10.000.000 ریال قابل انجام خواهد بود.

4- تاریخ برگزاری دوره و تعیین ساعات آموزشی پس از رسیدن به حد نصاب 20 نفر متقاضی شرکت در دوره اعلام خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر