۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۵۵۰۶۷
وزیر کشور در واپسین دقایق مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس برای بازدید، وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور در واپسین دقایق مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای بازدید، وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

وزیر کشور در جریان این بازدید از آخرین روند نام‌نویسی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم مطلع شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ضمن بازدید از روند ثبت نام داوطلبین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم انشاءالله کار با همین هماهنگی در مراحل بعد هم ادامه یابد و ما امسال هم انتخابات خوب و با شکوهی داشته باشیم. 

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: آماری که آلان گرفتم حدود ۱۴ هزار نفر است که نسبت به دور قبل که حدود ۱۲ هزار نفر بود، ۲ هزار نفر تا الآن افزایش داریم. 

رحمانی فضلی ادامه داد: تا کنون ۲۷۲۲ نفر در تهران تا امروز ثبت نام کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به نا آرامی های اخیر مردم حضور پر شوری در انتخابات خواهند داشت،‌ تصریح کرد: اولا وقتی از مردم صحبت میکنیم با ۸۰ میلیون نفر طرف هستیم، علیرغم اینکه ناراضی بوده و یا نقد داشته باشند، مردم ما اهل تفکیک مسائل هستند و می‌دانند که اگر میخواهند وضعیت مساعد و مشکلات حل شود، به دست خود مردم خواهد بود؛ یعنی تجلی اراده مردم، نمایندگان مجلس می‌شوند و اینها هستند که در حل مسائل قانون‌گذاری و نظارت کمک می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر