۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۴۴۳۵
رئیس جمهور چین گفت: کشورش باید به بلاک چین به عنوان یک فناوری اصلی برای پیشرفت های مهم نوآورانه توجه و توسعه این فناوری را تسریع کند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین گفت که حزب کمونیست کشورش باید به بلاک چین به عنوان یک فناوری اصلی برای پیشرفت های مهم نوآورانه توجه و توسعه این فناوری را تسریع کند.

شی این اظهارات را در جلسه ای با دایره سیاسی کمیته مرکزی این حزب بیان کرد. این جلسه بخشی از یک سری کارگروه‌هایی است که به طور منظم توسط کمیته مرکزی برگزار می‌شود و هدف این کارگروه آگاهی از شرایط فعلی فناوری بلاک چین و توسعه آن در آینده بود. ظاهراً این اولین باری بود که کمیته مرکزی این حزب بلاک چین را بررسی می کرد.

 شی تاکید کرد که چین یک مبنای محکم برای توسعه فناوری بلاک چین دارد. بنابراین لازم است تقویت شود تا بتواند در زمینه بلاک چین پیشرو باشد. وی اضافه کرد چین باید روند استاندارد سازی تحقیقات بلاک چین را تسریع کند تا بتواند قدرت بیشتری برای قانون گذاری و استاندارد گذاری در سطح بین الملل داشته باشد.

طبق گفته شی، چین ادغام فناوری بلاک چین با اقتصاد روز دنیا را توسعه می دهد و مشکلات واقعی در سیستم های بانکی و مالی فعلی را حل خواهد کرد.

 همچنین حدود پنج سال است که چین در مورد ایجاد یک ارز دیجیتال ملی تحقیق می‌کند و این ارز آماده راه‌اندازی در آینده نزدیک است.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر