۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۶۸
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری عامل اشاعه شرارت و اوباشگری در شبکه‌های مجازی خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، رمضان الهوردیان اظهار داشت: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین دستورات و حساسیت‌های فرماندهان ناجا در خصوص برخورد با عوامل اشاعه اوباشگری و شرارت در فضای مجازی، تعقیب و دستگیری عوامل گسترش تصاویر و فیلم‌های شرارت اراذل و اوباش در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در همین ارتباط ماموران، مسئول یک صفحه اینستاگرامی را که با هدف جذب مخاطب بیشتر اقدام به اشاعه شرارت‌های اراذل و اوباش مشهور سطح کشور، از طریق انتشار فیلم و عکس میکرد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میانه با بیان اینکه متاسفانه صفحه ی مذکور با وجود انتشار تصاویر و فیلم های نامناسب بیش از ۳۶ هزار دنبال کننده داشت؛ افزود: متهم جوانی ۲۸ ساله می باشد که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و علت و انگیزه ی خویش را تلاش جهت افزایش کاربران دنبال کننده صفحه خود عنوان کرد.

الهوردیان  اظهار داشت: تمام فضای مجازی با حفظ و رعایت حریم خصوصی افراد، مورد رصد پلیس می باشد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه ای موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس ذیل گزارش کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر