۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۸۰
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی بر اساس قانون مأموریت‌های خود را هوشمندانه و مقتدرانه انجام خواهد داد و جوسازی‌ها هیچ تاثیری در اجرای این مأموریت‌ها ندارد.

به گزارش پایداری ملی، سردار حسین اشتری امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: هر چه برای مردم و امنیت آنها کار کنیم، کم است و نیروی انتظامی افتخار می‌کند که حافظ جان و ناموس مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمنان بدانند هر تهدیدی به سمت مردم بیاورند خنثی خواهد شد و 10 برابر پاسخ می‌گیرند، عنوان کرد: ملت ایران بر این اصل پایبند هستند که در مقابل تهدیدات دشمن مقاومت و ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: امنیت و ثبات در نظام مدیون شهداست و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و در صحنه بودن مردم بسیار موثر بوده است که در یک اقیانوس پرتلاطم، جمهوری اسلامی حرکت خود را جلو می‌برد.

اشتری با بیان اینکه قدرت مردم و قدرت دفاعی ما مانع تعرض دشمن است، ادامه داد: نیروهای مسلح جزئی از مردم هستند و با گذشته تفاوت دارد که در خدمت حکام بودند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعتماد مردم به رهبری را بالاترین سرمایه کشور دانست و تصریح کرد: به‌دلیل هجمه‌هایی که دشمن وارد کرده، مشکلاتی داریم که مسؤولان باید برای رفع دغدغه‌های مردم در صحنه باشند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت هزینه دارد و باید بهترین‌ها را برای امنیت بدهیم، اظهار کرد: نیروی انتظامی در هر جایی مردم زندگی می‌کنند باید حضور داشته باشند و به همین دلیل مسؤولیت  نیروی انتظامی بیشتر است و توانسته در راستای امنیت پایدار بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

اشتری با بیان اینکه هر زمانی که با ناهنجاری‌ها برخورد کردیم هجمه‌هایی حساب شده و با سناریو صورت گرفته است گفت: ما مامور اجرای قانون هستیم و همکاران ما موظفند در هر جایگاه، صنف و سنی که هستند با همه بی‌قانونی‌ها برخورد کنند.

وی با اشاه به اینکه دشمنان احساس خطر می‌کنند که اینگونه واکنش نشان می‌دهند، بیان کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون مأموریت‌های خود را هوشمندانه و مقتدرانه انجام خواهد داد و جوسازی‌ها هیچ تاثیری در اجرای این مأموریت‌ها ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه از مأموران وظیفه‌شناس با قاطعیت حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید ساز و کارهای لازم را باید برای برخورد با همه متخلفان در نظر گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر