۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۱۶
جمعی از مدیران استان خوزستان از وضعیت سیلاب در شادگان و روند امدادرسانی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از شادگان، در راستای پیگیری و رصد وقایع مربوط به سیلاب اخیر در استان، سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و هیئتی متشکل از دکتر گل مرادی نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، حاجیان فرماندار محترم شادگان، سالمی بخشدار دارخوین و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل بازدیدی از شهرستان شادگان (روستاهای بخش دارخوین، مرکزی و خنافره) بعمل آوردند.

فیوضی در این بازدید درباره شرایط شادگان گفت: شایعه منتشر شده درباره ورود آب به شهر شادگان کذب بوده و سیل بندهای موجود تا این لحظه از ورود آب به شهر ممانعت کرده و هم اکنون نیروهای مردمی و دستگاه های اجرایی در حال تقویت آنان هستند.

وی افزود: تعدادی از روستاهای بخش خنافره از جمله روستای صراخیه و رگبه کاملا دچار آبگرفتگی شده که با پیش بینی ستاد بحران شهرستان از پیش تخلیه شده اند.

فیوضی درباره شرایط آبگیری تالاب شادگان گفت: آب با سرعت بالایی به سمت تالاب بین المللی شادگان (از کانال بحره) درحال حرکت است و بخش اعظمی از ظرفیت تالاب پر شده است.

در ادامه افزود: روستاهای بخش دارخوین تا این لحظه مشکل خاصی ندارند و سیل بندها در این منطقه در حال ساخت و تقویت هستند. روستاهای بخش مرکزی و خنافره در معرض ورود سیلاب و آبگرفتگی هستند. معهذا کماکان اقدامات پیشگیرانه و مقابله با سیلاب در مناطق مذکور به طور جدی در حال انجام است.

وی در پایان درباره شرایط جاده دارخوین به شادگان گفت: مسیر دارخوین به شادگان با وجود آبگرفتگی های مقطعی در برخی از نقاط، تا این لحظه قابل تردد می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر