۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۳۴
این همایش ملی در روزهای 25 و 26 مهرماه در سه محور عمران، معماری و توسعه شهری پایدار به میزبانی دانشگاه شیراز و با همکاری اداره کل پدافندغیرعامل فارس برگزار شد. در سومین همایش پدافند غیرعامل در عمران، معماری و توسعه شهری پایدارکه با سخنرانی مسئولین کشوری ، و استانی ، کارگاه های آموزشی تخصصی و همچنین ارائه آخرین مقالات صاحب نظران ، اساتید ، محققان و پژوهشگران این حوزه در قالب پوستر و سخنرانی پرداختند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این همایش ملی در روزهای 25 و 26 مهرماه در سه محور عمران، معماری و توسعه شهری پایدار به میزبانی دانشگاه شیراز و با همکاری اداره کل پدافندغیرعامل فارس برگزار شد. در سومین همایش پدافند غیرعامل در عمران، معماری و توسعه شهری پایدارکه با سخنرانی مسئولین کشوری ، و استانی  ، کارگاه های آموزشی تخصصی و همچنین  ارائه آخرین مقالات صاحب نظران ، اساتید  ، محققان و پژوهشگران این حوزه در قالب پوستر و سخنرانی پرداختند.
سومین همایش ملی پدافند غیرعامل در عمران، معماری و توسعه شهری پایدار در شیراز برگزار شد.

همچنین دراین همایش دو روزه که با سخنرانی مسئولین کشوری ، استانی  از جمله معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل پدافند غیرعامل استان ، رؤسای دانشگاهی  ، مدیران استانی ، شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران دستگاه های اجرایی استان در شیراز و در جهاد دانشگاهی  این شهر آغازشد و تا چهارشنبه بیست و ششم مهرماه در همین محل ادامه یافت .

در این همایش که با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور، استانداری فارس، نظام مهندسی فارس ، دانشگاه شیراز و انجمن پدافند غیرعامل برگزارگردید.در روز نخست سومین همایش پدافند غیرعامل در شیراز  که اسدالله کریمی معاون شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور، میهمان این همایش بود،موضوعاتی مانند اهمیت پدافند غیرعامل در ساختمان،معماری دفاعی با رویکرد پدافند غیرعامل و طراحی شهری از منظر دفاع غیر عامل و... توسط محققان ارائه شد.

در روز دوم این همایش که مصادف با اختتامیه بود در شیراز سردارغلامعلی حیدری معاون اموراستانهاها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور، از دیگر میهمانان ویژه این همایش بودند به بیان پاره ای موضوعات مانند تعاریف پدافند غیرعامل ، اهداف آن ، ضرورت پدافند غیرعامل در زیر ساخت ها ، ارتباط پدافند با امنیت ملی ، تاب آوری شهرها درمواقع بحران و همچنین به ارائه برخی راهکارها  پیشگیری و دفاعی با رویکرد پدافند غیرعامل پرداختند . همچنین در این همایش دو روزه رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس ضمن ارائه سخنرانی با محوریت پدافند غیرعامل به سوالات مطرح شده در این حوزه پاسخ دادند

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر