۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۰۶۸۷
مدیر اچ اس یی و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت:
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت با اشاره به رونمایی سیستم پایش و اندازه گیری آنلاین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: در آینده سیستم پایش آنلاین در همه شرکتهای تابع راه اندازی خواهد شد.
سیاوش درفشی روز دوشنبه، در نخستین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهارکرد: در روز نخست نمایشگاه، از یک سیستم پایش و اندازه‌گیری آنلاین رونمایی می‎شود که این سیستم قادر است برای مثال پارامترهای هوای عسلویه را به ما نشان دهد. 

وی با بیان این‌که سیستم پایش آنلاین در آینده در همه شرکتهای تابعه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: این امر سبب می‌شود تا  علاوه بر دسترسی آنلاین به داده‌های واقعی درمورد پارامترهای زیست محیطی، همواره بتوانیم برنامه‌ها را براساس اطلاعات دریافتی از سیستم، تنظیم و اثربخشی آن را کنترل کنیم.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهمترین رویکرد اچ اس ایی شرکت ملی نفت ایران را توجه به مولفه‌های محیط زیست ذکر و تاکید کرد: اچ اس ایی باید از ابتدای فرآیندهای توسعه حضور پیدا کند تا بتواند پارامترهای زیست محیطی را از همان مراحل اولیه تا مراحل پایانی لحاظ کند، بر این اساس دیگر با مشکلاتی مواجه نخواهیم بود که دلیل بروز و ظهورش چشم پوشی از پارامترهای زیست محیطی از ابتدای فرآیند توسعه بوده است.

وی تصریح کرد: وقتی اچ اس ایی از مرحله ایده وارد شود و در مراحل اکتشاف، حفاری و بهره‌برداری حضور داشته باشد و نظارت کند، هم صرفه جویی رخ خواهد داد و هم اثربخشی مشاهده خواهد شد و بر این اساس الزامات زیست محیطی را در تک تک بخشها می‎توان رصد و پایش کرد.

به گزارش شرکت ملی نفت ایران، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز دوران پساتحریم، با حضور صنایع، شرکتها، سازمانها، نهادها و تشکلهای مردمی محیط زیستی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهر‎ان گشایش یافته است و از دهم تا ۱۳ اسفند برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر