۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۲۳۳۱۳
استاندار هرمزگان :
استاندارهرمزگان گفت: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری و ایجاد امنیت در برابر تهدیدات است و با توجه به اینکه ما در معرض تهدیدات بسیاری قرار داریم باید این را جدی بگیریم.
به گزارش پایداری ملی، جاسم جادری عصرشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل هرمزگان اظهار داشت: مهمترین بخش در این رابطه تقویت نقش باور در فرهنگ سازی پدافند غیرعامل است که باید کار بیشتری روی آن انجام شود تا مردم را نسبت به این موضوع حساس کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل تنها برای پوشش بخش دفاعی نیست بلکه برای زیرساخت های کشور و مردم ضروری است، عنوان کرد: باید از همه ظرفیت ها در مقابله با تهدیدات استفاده کنیم و همچنین طرح های به روز در این زمینه داشته باشیم.

جادری با اشاره به اهمیت دفاع سایبری، تصریح کرد: امروز دولت ها و تاسیسات بسیاری مورد تهدید و در معرض آسیب سایبری قرار دارند و ایران نیز جزء شش کشور قدرتمند سایبری در دنیاست که باید قدرت دفاعی خود را در این زمینه نیز ارتقا دهیم چون کشور ما دشمنان بسیاری دارد.

وی تجهیز آزمایشگاه مرجع دامپزشکی در هرمزگان با اعتباری افزون بر20 میلیارد ریال را از بهترین اقدامات در استان دانست و بیان داشت: در زمینه حملات میکروبی نیز مورد تهدید هستیم و نباید اجازه دهیم مواد غذایی مسموم وارد کشور شود.

استاندار هرمزگان گفت: بر این اساس تجهیز آزمایشگاه مرجع دامپزشکی در هرمزگان اقدام مناسبی بوده وهمچنین تجهیز آزمایشگاه پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر