۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۷۷۴
استاندار بوشهر:
حسنوند از افتتاح گذر 75 متری امام علی بوشهر خبر داد و گفت: این گذر که پیشرفت 95 درصدی دارد تا کمتر از 13 روز دیگر شاهد بهره‌برداری آن هستیم و سبب کاهش ترافیک در مبداء ورودی شهر بوشهر و اثرات قابل توجهی در پدافند غیر عامل دارد.
فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح جاده بوشهر- شیف و کناوه با بیان اینکه طرح‌های زیر بنایی در استان با وجود محدویت اعتبارات ،به‌طور شتابان در حال اجراست اظهار کرد: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بوشهر که از مطالبات اصلی ورزشکاران است روند اجرایی مطلوبی دارد که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن هستیم.

وی از افتتاح گذر 75 متری امام علی بوشهر خبر داد و گفت: این گذر که پیشرفت 95 درصدی دارد تا کمتر از 13 روز دیگر شاهد بهره‌برداری آن هستیم و سبب کاهش ترافیک در مبداء ورودی شهر بوشهر و اثرات قابل توجهی در پدافند غیر عامل دارد.

استاندار بوشهر به افتتاح طرح جاده بوشهر – شیف و گناوه پرداخت و افزود: این طرح که مدت‌ها قبل عملیات اجرایی آن آغاز شده بود در یکسال گذشته با وجود محدودیت اعتبارات عملیات اجرایی شتاب گرفت و امروز شاهد افتتاح این جاده مرزی هستیم.

حسنوند با بیان اینکه قبل از افتتاح این جاده مسیر بوشهر گناوه بیش از 120 کیلومتر بود تصریح کرد: با افتتاح این جاده به طول 88 کیلومتر مسافت این مسیر بیش از 30 کیومتر کاهش یافت و این درحالی است که امکانات لازم برای کشاورزان، دامداران،پرورش دهندگان میگو که در مسیر این جاده قراردارند مهیا شده است.

وی تصریح کرد: این جاده با اینکه دارای چشم انداز زیبای خلیج فارس است، نخلستان‌ها در مسیر زیبایی خاصی برای مسافرت در این مسیر مهیا ساخته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز افزایش ایمنی رفت و آمد و رونق تجارت و صیادی در بنادر شمالی استان از مزایای ساخت این جاده عنوان کرد وگفت: برای ساخت این جاده  45 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

علیرضا صفایی به مزایای این جاده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این طرح در کاهش فاصله مرکز استان با شهرستان‌های شمالی، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی، پدافند غیرعامل، راه دسترسی به روستاهای این منطقه و کاهش بار ترافیکی مسیر کنونی بوشهر گناوه نقش بسیار مهمی دارد.

وی تولید، اشتغال و رونق اقتصادی به لحاظ وجود حوضچه‌های پرورش میگو، و وجود دامپروری از دیگر ویژگی‌های این مسیر عنوان کرد و گفت: در ساخت این جاده 204 دستگاه ابنیه فنی کوچک و 9 دستگاه ابنیه فنی بزرگ  احداث شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر