۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۶۸۱
مدیر راهداری راه و شهرسازی بوشهر خبر داد ؛
مهندس پروانه در بازدید خاطر نشان کرد: طول این پروژه 5 هزار و 800 متر است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش ترافیک در مسیر ورودی و خروجی شهر بوشهر و تسهیل در ترانزیت و جابه‌جایی کالا، در بخش‌های زیست محیطی و پدافند غیر عامل نقش ویژه‌ای دارد.
نادر پروانه صبح امروز در بررسی روند اجرایی ساخت گذر امام علی بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در ابعاد مختلف اظهار کرد: گذر امام علی (ع) در بوشهردارای 83 درصد پیشرفت فیزیکی است و با برنامه‌ریزی انجام شده دوم آبان در روز عید غدیر افتتاح می‌شود.

وی در این بازدید خاطر نشان کرد: طول این پروژه 5 هزار و 800 متر است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش ترافیک در مسیر ورودی و خروجی شهر بوشهر و تسهیل در ترانزیت و جابه‌جایی کالا، در بخش‌های زیست محیطی و پدافند غیر عامل نقش ویژه‌ای دارد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به ساخت میدان غدیر منتهی به گذر 75 متری تاکید کرد: گذر امام علی بوشهر پنج هزار و 800 متر طول دارد که با احتساب میدان ورودی آن، طول این گذر به 6هزار و 200 متر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه نقاط کور و حادثه خیز محور دالکی – کنارتخته شهرستان دشتستان حذف می‌شود اضافه کرد: جاده‌ها و راه‌های دسترسی از عوامل مهم و حیاتی تردد و حمل و نقل ایمن مناسب به شمار می‌روند و در این میان حذف نقاط حادثه خیز در راه‌ها و اجرای طرح‌هایی برای به‌سازی و استاندارد سازی جاده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر راهداری استان بوشهر بیان کرد: به منظور ایمن سازی و ارتقاء کیفیت محور دالکی – کنارتخته این اداره کل نسبت به حذف و اصلاح نقاط کور در محور اقدام نموده است تا کاهش و افزایش روانی ترافیک محور مذکور را به همراه داشته باشد.

مهندس پروانه افزود: در راستای این عملیات محل‌هایی که نیاز به لکه گیری و انجام خاک‌برداری به منظور جلوگیری از ریزش به سطح جاده را دارند انجام شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر