۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۲۵۰۸
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین در اولین جلسه کمیته راهبری طرح جامع پدافند غیر عامل استان قزوین ، اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل ملاحظات و تهدیدات بسیاری را در سطح کلان استان دربر گرفته و این طرح از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
"محمد افشار" مدیر کل پدافند غیر عامل دراولین جلسه کمیته راهبری طرح جامع پدافند غیر عامل از استان قزوین بعنوان استان های پیشرو در تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل یاد کرد و گفت: با توجه به ویژگی های استان ، قزوین یکی از استان هایی است که توانست با پیگیری های مکرر اعتبارات  و اقدامات لازم را برای تهیه و تولید طرح جامع یکپارچه پدافند غیر عامل را در استان مورد بررسی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل ملاحظات و تهدیدات بسیاری را در سطح کلان استان زیر نظر گرفته و اجرایی کردن این طرح از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

افشار گفت: با تهیه یک سند راهبردی و کاربردی می توان بسیاری از تهدیدات استان را شناسایی و به صورت همه جانبه مورد مطالعه قرار داد.

وی افزود: در راستای تهیه و تولید طرح جامع پدافند غیر عامل استان می توان سطح امنیتی دستگاه های اجرایی استان را تا حد زیادی افزایش داده و از طریق این راهبردها پروژه هایی تعریف و سطح آمادگی دستگاه ها را در زمینه امنیت و دفاع به نحو قابل توجهی بهبود بخشید.

افشار در ادامه به توضیحاتی درباره ی چگونگی تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل استان پرداخت و گفت: این طرح مبنای مطالعات بوده  و در آن علاوه بر تهدیدات نوین موجود تهدیدات هشتگانه سایبری ، شیمیایی ،میکروبی،اقتصادی،مردم محور،هسته ای ، بیولوژیک و نظامی در نظر گرفته شده، که این هشت تهدید پایه مطالعات طرح جامع در تمامی استان ها می باشد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری در پایان یاداور شد این طرح جامع برای اولین بار در سطح کشور در استان قزوین در حال تهیه و اجراست که برای این طرح بازه زمانی یکساله در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است در این جلسه طرح جامع پیشنهادی پدافند غیر عامل  از سوی مشاور تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر