۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۵۰۵۱
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی آورده است: به نظرم رسالت امروز دانشجویان انقلابی دعوت به یک مقاومت ملی اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی از یک طرف و جهاد علمی پدافندی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان از سوی دیگر است.

به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش بمناسبت سالروز گرامیداشت روز دانشجو نوشت:

العِلمُ سُلطانٌ مَن وَجدَهُ صالَ بِهِ وَ مَن لَم يَجِدهُ صيلَ عَلَيه.

امام علی(علیه‌السلام): «دانش، سلطنت و قدرت است، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و پیروز شود، و هر كه آن را نیابد بر او يورش برند و مغلوب گردد

۱۶آذر روز دانشجو و بزرگداشت شهادت تنی چند از دانشجویان انقلابی کشورمان در اعتراض به رژیم منحوس پهلوی و آمریکای جنایتکار است.

یاد دوستان هم رزم و دانشجوی شهیدمان را گرامی می‌دارم.دانشجوی شهید کمیل میرزازاده، حسن باقری، شهید دلبری و ....روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

به نظرم رسالت امروز دانشجویان انقلابی دعوت به یک مقاومت ملی اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی از یک طرف و جهاد علمی پدافندی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان از سوی دیگر است.

شناخت و تشخیص تدابیر رهبری جامعه اسلامی و تبعیت و همراهی با ایشان نیز یک تکلیف مهم و راهبردی دیگر است.

این روز گرامی را به همه برادران و فرزندان عزیز دانشجویم تبریک گفته و از خداوند متعال آرزو دارم در سنگر علم و تقوا و عمل به تکالیف انقلابی‌تان همچون گذشته موفق و پایدار باشند.

علاقه مندان برای دسترسی مستقیم به کانال سروش سردار جلالی می‌توانند اینجا کلیک کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر