۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۳۵
6 تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، ۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. در این درگیری که در منطقه "مَک سوخته" رخ داد، ۲ مرزبان کادر و ۳ سرباز به شهادت رسیدند و ۲ مأمور دیگر نیز مجروح شدند.

تعداد شهدای حادثه برجک "مزه سر" هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.

اسامی شهدا عبارتند از:

گروهبانیکم شهید "حسین بادامکی"

گروهبانیکم شهید "علی غنی با تدبیر"

گروهبانیکم شهید "رضا برجی"

سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"

سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد"

سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری"

جزئیات درگیری مرزبانان

بامداد امروز یک تیم تروریستی که قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان حین کنترل و پایش مرز مشاهده شدند و ضمن درگیری مسلحانه با آنان از ورود این گروه تروریستی به داخل کشور جلوگیری شد و تروریست‌ها به آن سوی مرز متواری شدند.

بر پایه این گزارش؛ در این درگیری متأسفانه تعداد 6 نفر از کارکنان پایور و وظیفه هنگ مرزی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مقاومت مرزبانان دلیر مانع ورود اشرار به کشور شد

در همین راستا پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. "این اقدام ناجوانمردانه حتماً بی‌پاسخ نخواهد ماند".

جانشین فرماندهی انتظامی کشور به‌همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر