۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۴۱
معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سند راهبردی پدافند زیستی که توسعه و روز آمد کردن نظام رصد پایش تهدیدات زیستی و ایجاد نظام دفاع حقوقی در برابر تهدیدات زیستی را دنبال می‌کند، نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، احسان کامرانی شامگاه یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان افزود: توسعه کمی، ارتقای کیفی و سازمان دهی نظام جامع پدافند زیستی، توسعه هدفمند نظام امداد و نجات در برابر تهدیدات زیستی از دیگر اهداف سند پدافند زیستی بوده که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: شناسایی تهدیدات زیستی و به‌کارگیری اصول و تدابیر پدافند غیرعامل، در مراکز حساس و حیاتی برای جلوگیری از وقوع هرگونه خسارت احتمالی ضروری است.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: توجه به پدافند غیر عامل موجب کاهش آسیب پذیری و حفظ سرمایه‌های کلان موجود کشور در شرایط وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی و توطئه‌های دشمنان می‌شود.

کامرانی ادامه داد: به‌کارگیری به موقع اصول پدافند غیرعامل باعث تحمیل هزینه‌های سنگین به دشمنان و خنثی شدن نقشه‌های شوم آن‌ها علیه کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های زیربنایی، حمل و نقل و ارتباطات، غذا و دارو، انرژی، آب، مخابرات، رسانه، صنایع و اقتصادی از جمله بخش‌های مهمی هستند که توجه به اصول پدافند غیرعامل در آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون استاندار: سند راهبردی پدافند زیستی هرمزگان نیازمند توجه ویژه است

در پایان این نشست از دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برتر استان هرمزگان در حوزه پدافند غیرعامل قدردانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر