۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۲۲۲۷
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از ایستادگی مثال‌زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: سالی که گذشت، سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه دشمن را مأیوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل همین استقامت است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با تبریک ایام ماه شعبان اظهار داشت: آذربایجان مهد میلاد باکری‌ها و آوردگاه رزم کاظمی‌ها و شوشتری‌ها و هزاران فرمانده رزمنده شهید گلگون کفن است و برای بنده افتخار است که در ایام پایان سالدر خدمت این مردم هستم.

فرمانده کل سپاه با تقدیر از ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: سالی که گذشت سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه دشمن را مایوس کرد.

سرلشکر سلامی افزود: اینکه هرساله از شکوه مقاومت این شهیدان تجلیل میکنیم و این ایام همواره رایحه دل انگیز شهدای بدر و خیبر مشام زنده دلان را نوازش می‌دهد علتش عزتی است که خدای متعال در نام این شهدا قرار داده است و هرساله زنده بودن این شهدا را به ما گوشزد می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راز عزت و جاودانگی شهیدان را یقین آن‌ها دانست و تاکید کرد: همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهدا و به خصوص شهید باکری جلوه گر بود شهدا جلوه‌های عرفانی و ملکوتی را به تصویر کشیدند که نشان از یقین و ایمان آن‌ها دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر افزود: شهید باکری را همگان به عنوان شخصی مودب با تواضع و باتقوا می‌شناختند و این شهید برقله فضیلت‌ها ایستاده بود و در تواضع و فروتنی یک پهلوان نامدار بود، و در پذیرش خطر پیشتاز بود.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: پذیرش خطر و پیشگام بودن در همه میادین از خصوصیات فرماندهان اسلام است و همانگونه که سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی فرمود فرماندهان دفاع مقدس اول خود پیشتاز در میادین خطر میشدند و به سربازان امید و روحیه می‌دادند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فشار بی سابقه و دشمنی‌های دامنه دار بر علیه ملت ایران افزود: این حجم از دشمنی و فشار در طول تاریخ بشر بی سابقه است، و اگر تنها یکی از عملیات‌های متعدد دشمنان در طول این ۴۴سال علیه هر یک از کشور‌های قدرتمند دنیا انجام می‌گرفت آن کشور و نظام از هم می‌پاشید، اما به دلیل ایمان و استقامت مردم و جانفشانی شهدا امروز نام ایران برقله عزت جهان می‌درخشد.

سرلشکر سلامی دلیل استقامت امت را تبعیت از استقامت امام و رهبری دانست و تصریح کرد: استقامت بی بدیل رهبر انقلاب در مقابل حجم سنگین دشمنی‌ها باعث شد تا فرماندهان و سربازان نیز مستحکم و با ایمان شوند و این ایمان و استقامت امام باعث استقامت امت شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری حضور دشمن شکن مردم در صحنه‌های مختلف تاکید کرد: دشمنان بدانند هر چه قدر فشار‌ها و دشمنی‌ها بیشتر باشد پاسخ ملت ایران قاطع‌تر و دشمن شکن‌تر خواهد بود و ملتی که ایمان به خدا دارد از هیچ ابرقدرتی باک ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر