۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۲۱۶۶
برگزاری مانور زلزله با همکاری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس و مشارکت ناحیه ۲ منطقه یک شهرداری بندرعباس جهت آموزش کارکنان و در محل اداری این ناحیه انجام شد.

به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس ، احمد ملائی نسب مدیر این مجموعه ضمن تشکر و خدا قوت به همه همکاران در برگزاری این مانور اظهار داشت: در این مانور کارمندان توسط مربیان آموزشی با آموزش هایی چون نحوه پناه گیری ، چگونگی تخلیه اضطراری، حمل مصدوم و فرار از دود در زمان بحران آشنا شدند.


ملائی نسب ضمن اشاره و مهم دانستن بالا بردن توان پرسنل و آگاهی بخشی آنها افزود: هدف از برگزاری مانور زلزله اقدامات قبل ، حین و بعد از بحران ها، مدیریت بحران ها، واکنش سریع در زمان حوادث ، کاهش خسارات جانی و مالی می باشد.


وی بیان کرد: اجرا و آموزش مانور زلزله بصورت مستمر در مناطق چهارگانه،سازمان ها و نواحی شهرداری بندرعباس در حال انجام است که در ماه گذشته (بهمن ماه) آموزش و تمرینها را در بین کارکنان اجرا و آغاز نموده است.


مدیر بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس در ادامه گفت: همه افراد باید آموزش ها و تمرین ها را جدی بگیرند زیرا که زمان وقوع حوادث طبیعی و بحران مشخص نیست و با این آموزش ها می توان در کمترین زمان ممکن واکنش لازم و سریع را با حفظ خونسردی انجام داد و همچنین مدیریت بحران را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر