۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۲۱۴۱
رئیس سازمان انرژی اتمی:
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ۳ قرارگاه پدافند سایبری، پرتویی و زیستی در کشور فعال شد، گفت: رزمایش پدافند پرتوی تمرینی برای کسب آمادگی و ارتقاء زمینه هماهنگی‌ها است که ضریب موفقیت در مواجهه با حوادث احتمالی را افزایش می‌دهد.

 
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم ، محمد اسلامی ظهر امروز در رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401 سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌ها از جنس کسب آمادگی برای هماهنگی حداکثری است تا کارآمدی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: درصورتی که کارآمدی لازم وجود نداشته باشد، نمی‌توان شرایط را به قابلیت‌های لازم ارتقاء داد، بنابراین اینکه همه ارگان‌ها تحت یک فرمان وارد عملیات شده و بدون از هم پاشیدگی و پذیرش مداخله اقدامات لازم رو انجام دهند، بسیار اهمیت دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه با اشاره به اجرای پادفند پرتوی در شهرستان ری گفت: در مواردی که شکست یا مشکلی داشته‌ایم، به واسطه به هم ریختگی فرمانداری میدان بوده، بنابراین مهمترین پیام این رزمایش آن است که فرماندار به عنوان عالی‌ترین مقام جغرافیایی کار فرماندهی میدان را انجام داده است.

اسلامی تصریح کرد: از این‌رو برگزاری این رزمایش تمرینی برای کسب آمادگی و ارتقاء زمینه هماهنگی‌ها است که ضریب موفقیت در مواجهه با حوادث احتمالی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: اعتماد، هماهنگی و کارآمدی موثر در راستای ایجاد ثروت امید برای مردم از اهداف برگزاری رزمایش‌ها است، بنابراین توجه به این شاخصه‌ها بسیار مهم است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سه قرارگاه پدافند سایبری، پرتویی و زیستی در کشور فعال است.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این قرارگاه‌ها باید همواره زنده و پویا مانده و نقش خود را در صحنه ایفا کرده و برای جامعه قابل اتکاء باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر