۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۲۱۳۳
استاندار ایلام گفت: هر طرحی نیاز به پیوست دارد و باید پیوست‌های فرهنگی و پدافند غیرعامل در هر طرحی لحاظ شود و این از الزامات است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، حسن بهرام نیا در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان با تأکید بر حذف بروکراسی اداری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا موانع طرح‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی حداقل تا یک هفته برطرف شود.

وی با تأکید بر جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده شهر ایلام اظهار داشت: طرح‌هایی که سیمای شهری را تحت تأثیر قرار می‌دهند، باید به خارج از شهر منتقل شوند، ضرورت دارد در اجرای این طرح‌ها سیمای شهری مدنظر قرار گیرد، به همین منظور طرح حریم شهر ایلام تا اوایل سال آینده باید مشخص شود.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به رعایت قوانین و حفظ حریم راه در اجرای طرح‌ها نیز گفت: طبق قانون حریم راه، مجوز‌های صادره قبلی که این قانون را رعایت نکردند، تخریب می‌شوند.

استاندار ایلام در پایان تأکید کرد: هر طرحی نیاز به پیوست دارد و باید پیوست‌های فرهنگی و پدافند غیرعامل در هر طرحی لحاظ شود و این از الزامات است.

لازم به ذکر در مجموع در این نشست تعداد ۲۰ طرح تولیدی، خدماتی، کشاورزی کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی شد.

همچنین در این کارگروه، با اجرای طرح هادی شهر جعفر آباد با هدف توسعه زیرساخت‌های شهری موافقت شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر