۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۷۱
با مشارکت قرارگاه پدافند شیمیایی کشور و شهرداری نیشابور انجام می‌شود
اولین همایش ملی پدافند شیمیایی با رویکرد حمل و نقل همزمان با سالروز حادثه ریلی نیشابور با مشارکت قرارگاه پدافند شیمیایی کشور و شهرداری نیشابور 3 اسفند ماه در سالن فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می گردد.

به گزارش پایداری ملی، اولین همایش ملی پدافند شیمیایی با رویکرد حمل و نقل همزمان با سالروز حادثه ریلی نیشابور با مشارکت قرارگاه پدافند شیمیایی کشور و شهرداری نیشابور 3 اسفند ماه در سالن فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می گردد.

صیانت از مردم در مواجهه با مخاطرات شیمیایی حوزه حمل و نقل، مصون‌سازی و حفاظت از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل، پیاده‌سازی نظام آمادگی و پاسخ در شرایط اضطراری در اکوسیستم پدافند شیمیایی حوزه حمل و نقل، جایگاه شهرداری‌ها، مدیریت شهری و سازمان‌های ذیربط آن در پدافند شیمیایی با تاکید بر ایمن سازی، حمل و نقل شهری، از جمله محورهای این همایش یک روزه است.

از دیگر محورهای این همایش می توان به جایگاه وزارت راه و شهرسازی در پدافند شیمیایی در حوزه‌های حمل و نقل در ایمنی و امنیت حمل و نقل مواد شیمیایی پر خطر، ضرورت بروزرسانی و تدوین قوانین و الزامات پدافند شیمیایی در انواع حوزه حمل و نقل و نظارت بر اصول حمل و نقل کالاهای خطرناک توسط دستگاه‎ها و سازمان‌های نظارتی مرتبط اشاره کرد.

این همایش همچنین میزبان برگزاری نشست های تخصصی در زمینه های همچون بررسی چالش‌های تیم‌های عملیاتی(اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر) در حوزه حمل و نقل مواد شیمیایی خطرناک و چیدمان مواد خطرناک در حوزه حمل و نقل و انبارش ایستگاه‌های حمل و نقل است.

اولین همایش ملی پدافند شیمیایی با رویکرد حمل و نقل برگزار می شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر