۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۷۱۷۸۳
سردار رحیمی در کرمان مطرح کرد
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: عمل به فریضه جهاد تبیین نقش موثری در اعتمادسازی و همچنین خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان ایفا می‌‎کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، دومین و آخرین روز از سومین همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت با حضور سردار رسول رحیمی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و دکتر لطیفی معاون امور سلامت سازمان پدافند غیر عامل کشور در جیرفت برگزار شد.

سردار رحیمی همچنین در این سفر ضمن شرکت در شورای پدافند غیر عامل استان کرمان که با حضور استاندار، روسای کارگروه ها و مدیران دستگاههای اجرایی جنوب کرمان برگزار شد، در اظهاراتی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص لزوم جهاد تبیین در حوزه های مختلف گفت: عمل به فریضه جهاد تبیین می‌تواند نقش موثری در اعتمادسازی و همچنین خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین نقشه دشمن تلاش برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب بوده و علاج آن تبیین دستاوردها و نقاط قوت انقلاب اسلامی است، افزود: سردار سلیمانی نقطه اوج حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بود و این شهید بزرگوار و والا مقام با اراده‌ای وصف ناپذیر و اعتقاد راسخ به حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در جبهه حق علیه باطل تلاش کرد و به مقام رفیع شهادت نائل شد.
سردار رحیمی با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند، اظهار داشت: اگر به وظایف خود در این جهاد عمل نکنیم شرمنده شهدا خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه به تشریح تهدیدات پیش رو به ویژه تهدیدات مردم محور و بیان سیاست های سازمان پدافند غیر عامل کشور در مقابله با تهدیدات در حوزه های مختلف پرداخت.

به گزارش پایداری ملی در پایان این جلسه از زحمات چند ساله مهندس سلاجقه مدیرکل سابق پدافند غیر عامل استان کرمان با اهدا لوح تقدیر قدردانی و حکم مسئولیت دکتر کریمی به‌عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمان به وی اهدا شد.

بازدید از باغات مورد تهدید و خسارت دیده در منطقه جیرفت که با عوامل زیستی مورد هجوم قرار گرفته اند پایان بخش سفر سردار رحیمی به استان کرمان بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر