۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۱۴۲۹
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پایداری ملی، سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس کارگروه نظارت و بازرسی ستاد ملی کرونا، در بازدیدی از بیمارستان امام رضا (ع) شهر تبریز، از نزدیک در جریان چگونگی پذیرش و مدیریت بیماران حاد تنفسی از جمله کرونا قرار گرفت.

این بازدید که با همراهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی و رئیس اداره پدافند غیرعامل این دانشگاه انجام شد در راستای برنامه‌های سه روزه بازدید پایشی پدافند غیرعامل از استان آذربایجان شرقی صورت گرفت.

سردار رحیمی در بازدید میدانی از بخش‌های پذیرش وتریاژ و تحت نظر حاد بیمارستان، در جریان خدمات ارایه شده به بیماران قرار گرفت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل تلاشگر بخش اورژانس بیمارستان در ارائه خدمات خالصانه به مراجعین به لزوم اتخاذ رویکرد پدافند غیرعامل از نظر تامین و تجهیز و بکارگیری ابزار پزشکی و همچنین مدیریت نیروی انسانی تاکید کرد.

در ادامه، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تجهیزات اکسیژن ساز و مخازن ذخیره اکسیژن بیمارستان بازدید کرد و در جریان ظرفیت تولید و ذخیره اکسیژن بیمارستان در شرایط عادی و شرایط بحرانی مانند بروز پیک‎های ابتلا به کرونا در استان قرار گرفت.

بازدید از دستگاه‌های ژنراتور برق بیمارستان و تست کارکرد آن‌ها در زمان مانور صفر یکی دیگر از بخش‎های بازدید سردار رحیمی از بیمارستان امام رضا بود که در این مانور میدانی عملکرد ژنراتور‌های بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید سردار رحیمی در جریان ساخت و بهره برداری خوابگاه بزرگ ۲۰۰۰ نفری دانشگاه در جوار بیمارستان‌های مرجع استان به عنوان زیرساخت مهمی در صورت بروز حوادث زیستی از نظر قرنطینه و همچنین احداث راه دسترسی اضطراری به مراکز درمانی مرجع دانشگاه در صورت بروز حوادث مترقبه وغیرمترقبه و بروز راه بندان در مسیر‌های اصلی خیابان‌های شهر قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر