۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۱۸
سردار جلالی در دیدار امام‌جمعه تبریز عنوان کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم طراحی الگوی دفاع چندلایه در برابر الگوی جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، با آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کرد.

سردار جلالی در این دیدار با اشاره به پیچیده شدن تهدیدات علیه ملت ایران، اظهار داشت: در چنین شرایطی نیازمند بکارگیری راهبرد دفاعی همه جانبه و چند لایه برای مقابله با جنگ ترکیبی، پیچیده و شناختی هستیم که در اینجا توجه به معیارها و ضوابط پدافند غیرعامل خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیازمند فهم درستی از تهدیدات نوین در بین مسئولان هستیم، تصریح کرد: همچنین باید در مورد عموم جامعه نیز نسبت به این تهدیدات روشنگری و تبیین صورت گیرد.

سردار جلالی با بیان اینکه به‌کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، زمینه را برای اجرای عملیات روانی و تغییر ذهن و باور و تأثیرپذیری افکار عمومی فراهم کرد، توضیح داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد رویکردهای اصلاحی در این زمینه هستیم. به طوری که زمینه برای توسعه پلتفرمهای بومی با سرعت خوبی در حال فراهم شدن است و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

سردار جلالی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد دشمن در همه‌ اهداف خود ناکام مانده است، تصریح کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شد و روشنگری ها و اقناع جامعه، توطئه‌ اغتشاشگرانی که به دنبال زمینه سازی برای تحقق توطئه اربابانشان در سوریه سازی ایران بودند شکست خورد.

برای مشاهده گزارش تصویری این دیدار، اینجا کلیک کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر