۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۱۴۱۳
سردار جلالی در بازدید از کارخانه کلر پارس عنوان کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نظام مصون سازی پدافند شیمیایی را نقشه راهی برای کاهش آسیب پذیری صنایع شیمیایی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل به همراه تنی چند از معاونین این سازمان و مسئولین استانی از کارخانه کلر پارس شهر تبریز بازدید کرد.

سردار جلالی در این بازدید بر تنظیم مقررات در حوزه شیمیایی برای کارخانه کلر پارس تاکید کرد و افزود: نظام عملیاتی و مصون سازی پدافند شیمیایی می تواند به عنوان نقشه راهی برای کاهش آسیب پذیری صنایع فعال در حوزه شیمیایی نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت توجه به مخاطرات شیمیایی، بر لزوم وجود تجهیزات لازم برای شناسایی و مقابله با مخاطرات و حوادث شیمیایی تاکید کرد.

ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس نیز در این بازید به ارائه گزارشی از اقدامات این کارخانه در حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل پرداخت.

وی برگزاری آموزش‌ها و رزمایش‌های دوره‌ای به منظور شناسایی نقاط ضعف و همچنین برطرف سازی ایرادات و آسیب پذیری تاسیسات در این واحد صنعتی را از جمله اقدامات حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل عنوان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر