۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۷۱۲۶۶
با حضور معاون امور استان‌ها انجام شد؛
در سفر معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور به سیستان و بلوچستان از آزمایشگاه همکار و معتمد سازمان پدافند غیرعامل کشور بهره برداری شد.
به گزارش پایداری ملی، در سفر سردار رسول رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به سیستان و بلوچستان از آزمایشگاه همکار و معتمد سازمان پدافند غیرعامل کشور در جنوب شرق کشور بهره برداری شد.

سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیر عامل کشور در مراسم افتتاحیه این آزمایشگاه به لزوم رعایت قوانین و مقررات پدافند غیر عامل در حوزه های مختلف تاکید کرد.

بازدید از زیرساخت های حوزه سلامت این استان بخش دیگری از برنامه های سفر معاون امور استان ها سازمان پدافند غیرعامل کشور بود.سردار رحیمی در بازدید از بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) را این مرکز درمانی را بعنوان یکی از مراکز فعال در مبارزه با بیماری کرونا دانست و افزود: این مرکز درمانی از امکانات مناسبی در حوزه سلامت و درمان برخودار است.وی همچنین بر ضرورت آمادگی و بازدیدهای دوره از تجهیزات برق اضطراری و ذخایر اکسیژن این بیمارستان تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید، نشست مشترک سردار رسول رحیمی، معاون امور استانها سازمان پدافند غیر عامل کشور با علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد‌.

سردار رحیمی در این نشست اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان میتواند با سرعت بخشیدن به مباحث و الزامات پدافند غیر عامل در همه حوزه ها ( زیستی، سایبری و .‌..) در جنگ ترکیبی که دشمنان انقلاب اسلامی به راه انداخته است کمترین آسیب را ببینند.

مرحمتی موضوع پدافند غیر عامل را عامل ایمن سازی و پایدار سازی زیرساخت ها دانست و افزود: موضوع پدافند غیر عامل دفاع از مردم و زیر ساخت ها کشور است که مصون سازی زیرساخت ها و صیانت از مردم را دنبال می‌کند و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر