۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۰۸۷۶
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساماندهی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ مرکز تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت در سراسر کشور فعال است و ضروری است بر نحوه عملکرد و خروجی فعالیت‌های آنها طی سال‌های اخیر نظارت صورت پذیرد.

وی افزود: مراکز تحقیقاتی که مطابق با اهداف و اولویت‌های تعیین شده و برنامه‌های وزارت بهداشت فعالیت کردند مورد تشویق قرار گیرند و اگر قصوری در عملکرد آنها رؤیت شود با هدایت و راهنمایی به مسیر اصلی بازگردند.

پناهی عنوان کرد: برای ساماندهی این مراکز تلاش می‌شود با دعوت از مدیران این مراکز و احصا مشکلات و رفع موارد طرح شده، به عرصه فعالیت جهادی تحقیقاتی برگردانده شوند تا سوددهی علمی لازم از آن برده شود.

گردهمایی معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک کشور شامل مازندران، بابل، شاهرود، سمنان، گیلان و گلستان با هدف معرفی و شناسایی توانایی‌های تحقیقاتی این دانشگاه‌ها و شناخت نیازهای آنها در ساری برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر