۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۷۱۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
  مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خواستار فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی در استان شد و گفت: برای مقابله با کرونا، مراقبت‌ها در این زمینه می‌بایست افزایش یابد.

 

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، ایرج کارخائی ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی و قرارگاه عملیاتی طرح شهید سردار سلیمانی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت و قابلیت طرح شهید سلیمانی همچنان به صورت مستمر آماده همکاری با کادر درمانی استان است، ابراز داشت: بر اساس نیازمندی و الویت بندی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هماهنگی و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا طرح شهید سلیمانی در استان باید فعال‌تر شود، افزود: در عرصه کمک به غربالگری، پیشگیری و دیگر موارد مورد نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود همکاری لازم خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به تاکید استاندار مبنی بر فعال شدن مجدد طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها باید جلسات هفتگی طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها اجرایی شوند، ابراز داشت: می‌بایست با محوریت فرمانداران و حضور فرماندهان نواحی سپاه و مسئولان بهداشت و درمان و دیگر اعضا بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی جلسات تشکیل و صورت جلسه آن به استانداری اعلام شود.

کارخائی با بیان اینکه جلسه مشترک قرارگاه پدافند زیستی استان یا قرار طرح شهید سلیمانی برای رصد و پایش و پیگیری دیگر تهدیدات زیستی در سطح استان فعال است، تصریح کرد: موضوع کرونا به عنوان یکی از الویت‌های تهدیدات در استان نیازمند توجه و اهتمام جدی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط است که مستمرا نسبت به شناسایی، رصد و پایش تهدیدات زیستی و اقدامات بازدارندگی و مقابله با باید اقدام شود.

وی ضمن بیان اینکه همچنان در روند شیوع افزایشی ابتلاء به کرونا با زیر سویه BA۵ در پیک هفتم هستیم، افزود: باید از عادی انگاری پرهیز و مراقبت‌ها و آمادگی‌ها در این زمینه افزایش یابد و ترغیب عموم مردم به تزریق دوزهای سوم و چهارم واکسن به عنوان راهکارهای مقابله با شیوع کرونا مد نظر همه دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها واقع شود.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر