۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۰۶۴۶
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از خدمات دکتر محمد مهدی گویا، در مدت تصدی ریاست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد.

تقدیر سردار جلالی از خدمات دکتر گویا

به گزارش پایداری ملی، در پیام تقدیر سردار جلالی از رئیس پیشین مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است؛

جناب آقای دکتر محمد مهدی گویا


توفیق خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند بر مسئولان این کشور پرافتخار ارزانی داشته است. آنچه از دوران این خدمت باقی خواهد ماند، اقدامات تاثیرگذاری است که کیفیت زندگی شهروندان را در اقصی نقاط این مرز و بوم ارتقا بخشیده است.


بدون شک جنابعالی در زمره مسئولانی قرار خواهید گرفت که مجاهدت‌ها و تلاشهایشان در حوزه سلامت ایران اسلامی از جمله توجه به اجرای نظام عملیاتی پدافند زیستی همچون ارتقای توان دیده بانی و مرزبانی زیستی، توجه به نقش CDC در برابر تهدیدات و تقویت نظام هشداردهی زیستی، جاودانه خواهد ماند و این باقیات صالحات، چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود.


ان شاء الله خدمات بلند مدت جنابعالی در صیانت و مراقبت از مردم در برابر بیماری‌های واگیردار، مرضی خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد و شاهد تداوم تلاش‌های شما در انتقال تجربیات گران‌بهایتان به نسل جوان و تربیت آنان باشیم.


بدینوسیله تقدیر خود را از تلاش‎های صادقانه و زحمات ارزشمند شما در زمان تصدی ریاست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نموده و از درگاه خداوند متعال عزت، سلامت و موفقیت جنابعالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر