۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۰۵۹۳
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان بر ارتقاء امنیت فضای سایبری با توجه به ظرفیت شرکت های دارای پروانه نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) که از نیروهای متخصص و توانمند بومی برخوردارند تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های زنجانی دارای پروانه نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) در جلسه ای که به صورت مشترک با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان و رئیس مرکز افتای استان داشتند صحبت ها و انتظارات خود را بیان کردند.

حامد سرایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: معتقدم برای ارتقاء امنیت فضای سایبری توجه به ظرفیت شرکت های دارای پروانه نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) که از نیروهای متخصص و توانمند بومی برخوردارند بسیار حایز اهمیت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان بیان کرد: متخصصین فعال در این شرکت ها بهترین افراد برای تأمین و ارتقاء امنیت شبکه های سازمانی هستند. کافیست بازار کسب و کار هایشان را تقویت کنیم. وی افزود: در استان زنجان ۶ شرکت دارای پروانه نما فعال هستند، به واسطه زمینه سازی هایی که انجام شده این شرکت ها می توانند بازارهای جدیدی را برای رونق کسب و کار خود تعریف کنند.

رئیس کارگروه پدافند غیرعامل سایبری گفت: این شرکت ها، ارزیابی های فنی، تخصصی و حراستی را با موفقیت طی کرده اند از این رو ادارات، سازمان ها و شرکت ها می توانند با اطمینان خاطر از خدمات آنها برای ارتقاء سطح امنیت شبکه های سازمانی خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است اسامی شرکت های دارای پروانه نما و حوزه های فعالیت آنها در نشانی زیر قابل مشاهده است. https://sec.ito.gov.ir/page/nama
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر