۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۹۵
روزنامه رژیم موقت صهیونیستی از هک شدن وبگاه‌های دو بندر در فلسطین اشغالی توسط هکرهای منتسب به هواداران فلسطین خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، یک روزنامه رژیم موقت صهیونیستی شبانگاه سه شنبه به وقت تهران از هک شدن وبگاه‌های دو بندر مهم در فلسطین اشغالی توسط هکرهای منتسب به هواداران فلسطین خبر داد.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نوشت، گروهی ازهکرهای طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» مدعی شده‌اند که وبگاه‌های بندر «ایلات» و بندر «اشدود» را هک کرده‌اند.

این روزنامه مدعی شد در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گروه موفق به سرقت اطلاعات شخصی کاربران شده است یا خیر.

 روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به تازگی با اشاره به حمله هکری اخیر به سیستم فاضلاب یکی از شهرهای فلسطین اشغالی، نوشت کارشناسان هشدار می‌دهند که بسیاری از سیستم‌های زیرساختی اسرائیل در بحبوحه جنگ‌‌های سایبری افشا شده‌اند.

«تام  الکساندرویچ» رئیس تیم فعال حفاظت سایبری در اداره سایبری رژیم صهیونیستی توضیح داد: «نقطه ضعفی که به طور مداوم در بسیاری از رویدادهای اخیر مشاهده می‌کنیم این است که این واحدهای پایانه راه دور که شامل سیستم‌های امنیتی مدرن نمی‌شوند، می‌توانند به هکری که از اینترنت به آن‌ها دسترسی دارد اجازه دهد آن‌ها را کنترل کند و نحوه عملکردشان را تغییر دهد».

او افزود که این معمولاً به دلیل ترکیبی از عدم آگاهی و کمبود منابع انسانی خاص اتفاق می‌افتد.

چندی قبل نیز یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کردند.

در این حمله هکری هفت وبسایت شرکت‌های فعال در حوزه فروش قطعات الکترونیک و خرید اینترنتی مورد حمله قرار گرفته است.

علاوه بر گروههای هکری عراقی، گروه هکری «عصای موسی» نیز تاکنون بارها تأسیسات رژیم صهیونیستی و پایگاهها و گوشی همراه فرماندهان نظامی این رژیم را هک کرده است. در این راستا چندی پیش گروه هکری موسوم به «عصای موسی» با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر