۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۰۲۲۸
اعضای کمیسیون کشاورزی بررسی می‌کنند
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: طی هفته آینده جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت به منظور برای بررسی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار حاضر می‌شوند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مصوبات نظارت ستادی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی هفته آینده و در اسرع وقت جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت به منظور برای بررسی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار حاضر می‌شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نظارت ستادی رئیس مجلس شورای اسلامی از استان کهگیلویه و بویراحمد بر مقابله با آفت پروانه سفید بلوط خوار تاکید شده و حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در این استان به منظور پیگیری مصوبات است.

اعظمی، افزود: در نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی از استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات در زمینه پروانه سفید بلوط خوار از نزدیک بررسی و درصورت نیاز در راستای تامین اعتبار و درنظر گرفتن بودجه اقدام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر