۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۵۹
جانشین نیروی پدافند هوایی گفت: نیروی پدافند هوایی نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) این نیرو، اظهار داشت: امروز نیروی پدافند هوایی نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پیشرفت علمی بویژه در حوزه علوم پدافندی و همچنین ارتقای دستاوردهای نظامی، برگ برنده و متضمن قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی ارتش متناسب با انواع تهدیدات موجود در حال توسعه و کسب موفقیت است، اظهار داشت: کاهش امنیت دفاعی کشورمان تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی و … را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

امیر الهامی، خاطرنشان کرد: پژوهش محوری پایه و اساس پیشرفت علمی در مجموعه پدافند هوایی است که بi طور متعدد توجه ویژه به تحقیق و پژوهش در توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا تاکید شده است.

وی تصریح کرد: اعتماد به نفس در مجموعه پدافند شعار ما می‌توانیم را تجلی بخشید و شاهد قطع وابستگی کشور در تمامی عرصه‌ها هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر