۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۵۵
۴ نماینده دموکرات با ارسال درخواستی به مدیران ارشد یوتیوب، تیک تاک، توئیتر و متا خواهان ذخیره محتوایی شده اند که بتوان از آنها به عنوان مدرکی از جرائم جنگی روسیه در اوکراین استفاده کرد.
 به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، ان بی سی نوشت؛ این درخواست ها به شکل رسمی ارسال شده اند. در نامه ارسالی به مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا آمده است: ما با نوشتن این نامه می خواهیم فیس بوک را تشویق کنیم تا گام هایی جهت نگهداری و آرشیو محتوایی بردارد که در پلتفرمش به اشتراک گذاشته شده که احتمالاً می توان از آنها به عنوان مدارک استفاده کرد. این درحالی است که دولت آمریکا و سازمان های بین المللی حقوق بشر مشغول بررسی جرائم جنگی روسیه، جرائم علیه انسانیت و غیره در اوکراین هستند.

کارولین مالنی (رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا)، گرگوری میکز (رییس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا)، سناتور استفان لینچ (رییس کمیته زیر مجموعه امنیت ملی مجلس نمایندگان آمریکا) و ویلیام کیتینگ (رییس کمیته زیر مجموعه اروپا، انرژی، محیط زیست و سایبری مجلس نمایندگان آمریکا) این نامه را امضا کرده اند.

آنها به طور خاص از شبکه های اجتماعی خواسته اند تا محتوای حاوی مدارک احتمالی از جرائم جنگی و خشونت را مشخص کنند.

یوتیوب، تیک تاک، توئیتر و فیس بوک هنوز به درخواست اظهار نظر در این باره پاسخی نداده اند.

این در خواست در حالی برای شبکه های اجتماعی ارسال شده که مدارکی از جرائم جنگی روسیه در شبکه های اجتماعی در حال افزایش است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر