۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۸۳۹۵
سردار رحیمی تاکید کرد
معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت رعایت ضوابط پدافند غیرعامل در پایانه نفتی مرز باشماق تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار رسول رحیمی؛ معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور که به استان کردستان سفر کرده است در ادامه این سفر، بازدید از شهر مرزی مریوان، حضور در گلزار شهدای مریوان، بازدید از بیمارستان فجر مریوان و پایانه مرز باشماق را در برنامه های سفر خود قرار داد.

سردار رسول رحیمی با حضور در گلزار شهدای مریوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 وی در ادامه با تقدیم تاج گل شهدا را ستاره های درخشان این شهر مقاوم دانست. 

معاون امور استانها سازمان پدافند غیر عامل کشور و رئیس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا پس از حضور در گلزار شهدا از بیمارستان فجر مریوان بازدید کرد و از روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی مطلع شدند.

 وی با حضور در مرز باشماق از زیر ساخت های موجود در این پایانه مرزی بازدید کرد. در این بازدید مشکلات تانکرهای حمل سوخت و خطراتی که ممکن است تجمع این تانکرها در مرز ایجاد کنند مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در موضوع بیماری کرونا سردار رسول رحیمی از نزدیک پروسه کنترل و بازرسی سلامتی افراد ورودی به کشور را مورد بازدید قرار داد.

در ادامه شورای پدافند غیر عامل مریوان با حضور سردار رسول رحیمی، مدیران کل پدافند غیرعامل، فرماندار شهرستان مریوان و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد. 

در این جلسه فرماندار شهرستان مریوان در سخنانی وضعیت شهرستان از منظر پدافند غیر عامل را تشریح کردند. 

وی مقاومت مردم در شرایط سخت جنگ و همچنین انبوه محرومیت های این شهرستان را موضوعات مهمی دانست که لزوم توجه ویژه مسئولین به این شهرستان را می طلبد.

سردار رسول رحیمی نیز در این جلسه، از روند کند ایمن سازی پایانه نفتی مرز باشماق انتقاد کرد.

 وی حادثه دوغارون را تجربه تلخی از عدم اهمیت دادن به قوانین پدافند شیمیایی دانست و بر لزوم جلوگیری از تکرار این حوادث تاکید کرد. 

راه اندازی بازارچه مرزی باشماق از دیگر موارد مورد تاکید سردار رسول رحیمی در حوزه پدافند مردم محور بود. 

به گفته وی بازارچه های مرزی میتوانند نقش مهمی در بالابردن سطح معیشت مردم مناطق مرزی داشته باشد. 

سردار رحیمی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی ، تزریق دوز سوم واکسن کرونا،  عدم عادی انگاری شرایط و استفاده از ماسک مهم ترین آیتم های جلوگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا است و این مهم با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی قابل دستیابی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر