۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۲۸
استاندار اصفهان گفت: لازم است نگاه ویژه‌ای به موضوع پدافند غیرعامل بویژه با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص استان اصفهان صورت گیرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: لازم است نگاه ویژه‌ای به موضوع پدافند غیرعامل بویژه با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص استان اصفهان صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر پدافند غیرعامل اصفهان در سیاستگذاری‌های ملی بیان کرد: این استان در سال‌های اخیر با چالش‌هایی مانند کمبود منابع آبی، تنش آبی در برخی شهرستان‌ها، آلودگی هوا، کاهش بارندگی، تغییرات اقلیمی و فرونشست زمین مواجه شده که لازم است بخشی از این مسائل در تهران رسیدگی شود.

استاندار اصفهان با بیان‌اینکه امروزه کشورمان در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار داشت: توجه به انسجام و وحدت ملی در سیاستگذاری‌ها در شرایط  جاری ضروریست در غیر این صورت، این مسائل بهانه ای در دست دشمن خواهد شد.

مرتضوی با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی برنامه‌های پدافند غیرعامل در سطح استانی و ملی تصریح کرد: هدف اصلی ما حفظ آرامش و امنیت مردم استان و کشورمان است و همه مسئولان باید در این مسیر بکوشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر