۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۸۲۰۲
سردار جلالی در دیدار وزیر امور خارجه مطرح کرد
سردار جلالی در دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با بیان اینکه مهار تهدیدات نوین نیازمند دفاع جمعی و هم‌افزاست، برای صادرات صنایع بومی پدافند غیرعامل به کشورهای دوست، اعلام آمادگی کرد.
به گزارش پایداری ملی، در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، موضوعات مختلف همکاری ها در زمینه پدافند غیرعامل از جمله توسعه روابط کشورمان با سایر کشورهای دنیا، پیگیری‌های حقوقی و سیاسی از سوی وزارت خارجه در محافل بین المللی، ایجاد بسترهای لازم جهت مراودات و گفتگوهای علمی- پدافندی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با ابراز امیدواری نسبت به افزایش همکاری‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با وزارت امور خارجه در دولت جدید، مهمترین هدف سازمان را رصد و مهار تهدیدات و کاهش مخاطرات و آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات خارجی اعلام و به شکل گیری تهدیدات نوین در فضای بین المللی اشاره و بر لزوم انجام اقدامات متناسب حقوقی و سیاسی در این فضای جدید اشاره نمود. 

سردار جلالی در ادامه با تاکید بر این موضوع که امروز دشمنان ما عملیات علیه زیرساخت‌های حیاتی کشور را در دستور کار خود قرار داده اند، بر لزوم دفاع جمعی و هم افزا در برابر تهدیدات تاکید کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با تاکید بر توانایی های کشورمان در حوزه پدافند غیرعامل از جمله دارا بودن بیش از ٢۵٠ کالای راهبردی، نسبت به  همکاری با سایر کشورهای دوست اعلام آمادگی کرد.

حملات سایبری علیه زیرساخت‌های کشور را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم

امیر عبداللهیان نیز در این دیدار ضمن برشمردن توانایی‌ها و ظرفیت های علمی کشورمان و نیاز سایر کشورها از جمله برخی همسایگان در زمینه مسایل مربوط به پدافند غیرعامل، نسبت به استفاده از همه ابزارهای حقوقی و سیاسی موجود در وزارت خارجه، برای توسعه و بروز آوری هرچه بیشتر این دانش بومی، اعلام آمادگی کرد.

وزیر امور خارجه همچنین از پیگیری حقوقی حملات سایبری علیه زیرساخت‌های کشور در مجامع بین‌المللی خبر داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر