۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۷۶۵۹
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از برگزاری مانور افت فشار گاز (سطح B) با حضور نیروهای عملیاتی شرکت گاز، بسیج، آتش نشانی، نیروی انتظامی و هلال احمر در بیرجند خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی در این مانور اظهار داشت: افت فشار گاز یکی از نکات مورد توجه در پدافند غیرعامل محسوب می شود و همواره باید آمادگی کامل برای مواجهه با این امر وجود داشته باشد.

وی افزود: هدف از اجرای این مانور، ایجاد هماهنگی، سنجش میزان آمادگی پرسنل در مقابله با حوادث ، قطع جریان گاز، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش سریع، مدیریت و عبور از هرگونه شرایط اضطراری ناخواسته، شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و واکنش نیروهای پیشرو در صورت بروز حادثه یا افت فشار گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تشریح اقدامات انجام شده در این مانور افزود: مطابق برنامه ريزي انجام شده و سناريوی از پيش طراحي شده، پس از اعلام شرايط اضطراري، بلافاصله جلسه كميته بحران تشكيل شد و ابعاد مختلف مانور در بين اعضاء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هاشمی تصریح کرد: با برگزاری این قبیل مانورها، اهداف کلان مدیریت بحران و پدافند غیر عامل که سرعت، دقت، مشارکت و همکاری و هماهنگی به موقع است، محقق می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در پایان ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران مانور، تاکید کرد: برگزاري منظم تمرين هاي شرايط اضطراري از موضوعات مورد تاکید شرکت است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر