۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۷۳۲۶
آیت الله العظمی جوادی آملی:
پایگاه اطلاع رسانی اسراء: سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشوربا حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل ار اسراء: سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار اظهار داشتند: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است چرا که اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی.

ایشان ادامه دادند: مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند؛ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.

معظم له با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کردند: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که بایستی با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید.

در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکردهای نوین پدافند غیرعامل کشور در راستای مقابله با شیوه های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان، ارائه نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر