۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۸۴
روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد؛
در روز دوشنبه( 22 شهریورماه) اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست مشترکی با رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونان وی خواهند داشت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، دستورکار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مشخص شد که بر اساس آن اعضای کمیسیون در روز(یکشنبه 21 شهریور ماه) با حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی را بررسی و تحلیل خواهند کرد.

بررسی لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و نظامی بین دولت جمهوری اسلام ایران و دولت جمهوری قرقیزستان و همچنین لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت نیز در دستورکار اعضای کمیسیون امنیت ملی در روز یکشنبه قرار دارد.

در روز دوشنبه( 22 شهریورماه) اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست مشترکی با رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونان وی خواهند داشت.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه(23 شهریورماه) پس از استماع گزارش نشست مشترک رئیس کمیته هسته ای با دستگاه های ذیربط در خصوص اجرا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملی ایران، به بررسی آخرین تحولات وضعیت سیاسی-اقتصادی کشور لبنان با حضور مسئولان مربوطه خواهند پرداخت.

بررسی لایحه تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها، لایحه تصویب مقاوله نامه حق تشکل و مذاکره دسته جمعی، لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) در خصوص تأسیس مرکز منطقه ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله، لایحه ارجاع اختلاف بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ایندیا پورتز گلوبال لیمیتد به داوری و همچنین لایحه موافقتنامه کشور میزبان جهت افتتاح دفتر نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی(اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در هفته جاری قرار دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر