۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۸۱
ٰرئیس جدید سازمان انرژی اتمی گفت که این سازمان تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد و افزود: مردم ما برای این‌که قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیرگذار ومحرک توسعه در بخش علم و فناوری مثل سازمان انرژی اتمی هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (دوشنبه) پس از حضور در محل سازمان انرژی اتمی در اظهاراتی درباره سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: سازمان انرژی اتمی یکی از بخش‌های بسیار استراتژیک کشور است و تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد و مردم ما برای این‌که قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیرگذار که محرک توسعه در بخش علم و فناوری مثل سازمان انرژی اتمی هستند.

وی افزود: با راهبرد توسعه و تعالی و تحول گرایی در راستای رفع موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور واقع شده و تله‌هایی که بیگانگان برای پیشرفت کشور به بهانه‌های هسته‌ای ایجاد کردند، در دستور کار داریم و مطمئن هستیم به یاری خداوند متعال و تلاش بی وقفه نیروهای دانشمند و ارزشمند و جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند و محققان و مهندسان و کارکنان حتما می‌توانیم این اهداف را ان‌شاءالله محقق کنیم.

گفتنی است، «محمداسلامی» با حکم آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

پیش از این علی اکبر صالحی ریاست سازمان انرژی اتمی را برعهده داشت.

گفتنی است، محمد اسلامی امروز با استقبال علی اکبر صالحی وارد سازمان انرژی اتمی شد.

صالحی در خصوص اسلامی گفت: وقتی اسم شما مطرح شد خدا شاهد است که یک آرامشی گرفتم و گفتم الحمدلله کار به دست یک انسان فرهیخته و کاردان رسید. سازمان انرژی اتمی جایگاه و اهمیتش از یک وزارتخانه بالاتر است.

محمد اسلامی متولد ۱۳۳۵ در شهر اصفهان و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان است که وزارت راه و شهرسازی، استانداری مازندران، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران را در سوابق اجرایی خود دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر