۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۸۷۱
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به عدم استفاده از قابلیت‌های نیروی انسانی طی سال‌های گذشته، گفت: بسیاری از مشکلات با استفاده از این توانایی به راحتی قابل حل است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، دریادار علی فدوی صبح چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پاسداری به معنی خدمت گذاری است؛ همچنین خدمت گیرنده را ما ولی نعمتان خود می‌دانیم لذا این افراد می‌توانند به ما دستور دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: عبادت اگر ۱۰ جز داشته باشد، ۹ مورد آن خدمت به مردم است؛ خصوصاً مردمی که پای کار اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: طی ۴۲ سال اخیر شیاطین هر اقدامی که خواستند انجام دهند با حضور مردم در صحنه ناکام ماندند زیرا مردم حتی عزیزترین داشته خود که جان است را نیز فدا می‌کردند.

فدوی با اشاره به حضور ۴۹ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: تمام خبیثان پای کار بودند و طبق محاسباتشان بنا بود ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین به کاهش مشارکت در تمام انتخابات‌های دنیا در دوران کرونا اشاره داشت و گفت: ایران در دوران کرونا یکی از انتخابات پرشور جهان را رقم زد و اگر برخی ناهماهنگی‌ها در روز انتخابات اتفاق تمی افتاد، قطعاً آمار رأی دهندگان بیشتر نیز می‌شد.

وی افزود: برخی سختی‌ها ایجاد می‌شود تا پس از آنکه آسانی ایجاد شد مردم بدانند لطف خدای متعال شامل شده و اکنون پس از این سختی‌هایی که شیاطین به وجود آوردند، باید با تلاشمان آسودگی را ایجاد کنیم.

فدوی با اشاره به عدم استفاده از قابلیت‌های نیروی انسانی طی سال‌های گذشته، بیان کرد: بسیاری از مشکلات با استفاده از این توانایی به راحتی قابل حل است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، دشمنان تصور حرکت نظامی علیه ایران را نیز ندارند لذا دغدغه فرماندهان استانی سپاه باید خدمت به مردم منطقه باشد.

وی در انتها گفت: خراسان شمالی کاستی‌های زیادی دارد که باید با وحدت این نواقص رفع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر