۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۵۸۷۰
یک شبکه خبری متعلق به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نوعی از جنگ رسانه ای جدید از سوی حزب الله لبنان علیه این رژیم جریان دارد، اگرچه این جنگ به چشم نمی آید.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، یک شبکه خبری متعلق به رژیم صهیونیستی گفته است که نوعی از جنگ جدید از سوی حزب الله لبنان علیه این رژیم جریان دارد.

در همین ارتباط شبکه رادیویی مکان وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان شخصاً بر جنگ رسانه‌ای علیه اسرائیل از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر نظارت دارد و این جنگ به نوعی یک جنگ سرد جدید میان لبنان و تل آویو است.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرده که این روزها جنگی میان لبنان و اسرائیل جریان دارد که دیده نمی‌شود، ولی این جنگ وجود دارد و حزب الله در حال نبرد علیه تل آویو در فضای مجازی است.

این شبکه صهیونیستی در ادامه با استناد به گزارش یک روزنامه منتشر شده در تل آویو مدعی شده که جنگ واقعی میان لبنان و تل آویو به زودی اتفاق خواهد افتاد، چون حزب الله هر روز در حال تقویت خود است و این گروه در مقایسه با گذشته بسیار قدرتمندتر و پُرتوان تر شده است.

گزارش این رسانه صهیونیستی در حالی مطرح شده که بسیاری از کارشناسان لبنانی وضعیت و بحران مشکلات در این کشور را متأثر از مداخلات خارجی و تحرکات پشت پرده تل آویو عنوان کرده و خواستار آمادگی در برابر هرگونه اقدام متجاوزانه از سوی رژیم صهیونیستی شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر