۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۸۱
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه‌ قضائیه تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، در پیام سردار غلامرضا جلالی، خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای آمده است؛

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)
ریاست محترم قوه قضاییه

خبر انتصاب شايسته حضرتعالي از سوي رهبر عظيم الشأن انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه‌اي عزیز به ریاست قوه قضاییه که نشان از حسن اعتماد معظم له به فقاهت، مجاهدت، وارستگی، توانمندی و تجارب ارزنده حضرتعالی است، باعث مسرت گردید. 

بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا که در سایه تجارب ارزنده حضرتعالی به دست آمده است، منشا اقداماتی بزرگ و بنیادین در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در دستگاه قضا خواهد بود.

مبارزه انقلابی با فساد در میانه جنگ اقتصادی 

 در جنگ اقتصادی با دشمن، مبارزه بی‌امان با هر نوع فساد و مفسد در هر مقامی یک ضرورت انقلاب اسلامی است. در این مسیر، مسلما مفسدان بزرگ برای سیاسی کردن مبارزه با فساد تلاش خواهند کرد که هوشمندی، ضرورت راهبردی قوه قضائیه در عبور از این بزنگاه خواهد بود.

التزام دستگاه های اجرایی به رعایت الزامات پدافند غیرعامل

امید است، در دوران مدیریت حضرتعالی در دستگاه قضایی ضمن ادامه مجددانه اجرای سند تحول قضایی، شاهد التزام قانونی دستگاه‌ها برای رعایت الزامات پدافند غیرعامل به عنوان الزام پیشرفت توام با امنیت در کشور باشیم. 

رفع آسیب‌پذیری‌ها در زیرساخت های حیاتی از مصادیق حقوق عامه است

تولید امنیت برای مردم و رفع آسیب‌پذیری‌ها در برخی زیرساخت‌ها که برای مردم احتمال مخاطره می‌کند‌ نیز از مفاهیم حقوق عامه از منظر پدافند غیرعامل است که می‌تواند در چارچوب اهداف مشترک عالی قضایی و پدافند غیرعامل اقدام و دنبال شود.

دوام توفیقات حضرتعالی در جایگاه ریاست دستگاه قضا و تحقق عینی عدالت، مبارزه قاطع با فساد و تامین هر چه بیشتر امنیت اجتماعی و اداری را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر